Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 im. Jana Pawła II

Logowanie

Zaloguj się

Trzecioklasiści zdobywali Tatry!

W dniach od 30 maja do 4 czerwca br. trzecioklasiści przebywali na zielonej szkole w Suchem k /Zakopanego.

W dniu wyjazdu zwiedzili Muzeum- Dom Rodzinny Karola Wojtyły w Wadowicach. Po zakwaterowaniu w gościnnym pensjonacie ,,Jędrol"zwiedzaliśmy miejscowość.

W nastepnym dniu wyszliśmy na górski szlak.Pokonaliśmy pieszo trasę na Halę Gąsienicową i Czarny Staw Gąsienicowy. Trud wędrowki opłacił się, gdyż pogoda tego dnia dopisywała i widoki na Tatry były niezapomniane!

W Dniu Dziecka uczniowie bawili się na Kręgielni i w Agua Parku. Były też smaczne lody.

Kolejnego dnia wyruszyliśmy na  Rusinową Polanę. Niestety tego dnia siąpił deszcz i widoczność nie była już tak znakomita.

Zwiedziliśmy też Muzeum Przyrodnicze w Zakopanem, byliśmy na spotkaniu z góralem w Izbie Regionalnej w Murzasichlu.Oczywiście zakupiliśmy pamiątki i smaczne oscypki.

W drodze powrotnej  zwiedzaliśmy Kraków, byliśmy na Wawelu, dotykaliśmy Dzwonu Zygmunta. Podziwialiśmy kościół Mariacki, Sukiennice oraz zwiedziliśmy Muzeum Podziemia Rynku w Krakowie.

Ten wyjazd będziemy długo pamietać!

Opiekę nad uczniami sprawowoali wychowawcy:

p. M. Kotwa, p.J.Jurewicz, p.H.Kołodziej i p. M. Pelc.